I väntans tider

Idag har vi satt ihop och bäddat bebisens säng 🙂
Det känns så mycket mer verkligt på något sätt, jag vill att han ska komma nu 😀

br />
20120913-182127.jpg

Kissen provlåg i sängen nästan på en gång… För att se så att den håller och så.

20120913-182350.jpg

Det här inlägget postades i Min vardag, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till I väntans tider

  1. betterpink skriver:

    Åh er katt är verkligen lik våran!! Mys! Var andra katt som är grå gillar också bebis saker. Vi köpte ett babynest för några veckor sen och där ligger han och sover varje natt. Snopen han kommer bli sen när den är upptagen…

    Länge sen nu! Hur mår ni i väntas tider? Hur är det med foglossningen?

    Kram!

    • Smulan skriver:

      Hihi ja jag har också sett likheter 🙂
      Vi mår bara bra men som sagt det var väldigt länge sen nu.
      Inte så mycket foglossning, mest på morgnar och nätter, att jag känner mig stel. Sj då?
      Vilken vecka är du i nu?
      Jag är i vecka 35 + 2 🙂

      Kram

      • betterpink skriver:

        Oh vad skönt för dig! Jag har mycket foglossning. På morgonen tar det låååång tid att komma upp. Och på kvällen är jag helt slut. Men annars är det bra. 🙂

        Då är du nära nu med! Jag är i vecka 39+2. Helt galet. Hon kan lika gärna komma när som helst!

        Kram

      • Smulan skriver:

        Åh ja hon kan som sagt komma när som nu!! 😀
        Är ni nervösa?
        Inte roligt med foglossning dock 😦

        Kram

      • betterpink skriver:

        Ja lite nervigt är det allt! Men känner mig också väldigt redo. Så nu får hon gärna komma. 😀

        Nej foglossningen är sämst verkligen… Känner på mig att jag kommer springa fram istället för att gå när den är över. Haha!

        Kram!

Kommentera

