Oj oj oj vilken bloggpaus det blev!

Det var inte alls meningen att jag skulle vara ifrån bloggen så länge, ber om ursäkt för detta!

Vi mår bra allihopa och bebisen sparkar mer och mer för var dag, vilket är supermysigt 🙂
Dock så verkar det som om jag börjar bli gravidillamående, nu i vecka 32. Någon som känner igen det?!

I eftermiddag ska vi gå på föräldrarkursen som handlar om förlossning, ska bli spännande… Hoppas jag.

Nu ska jag hem och soova

tjing!

Det här inlägget postades i Min vardag, Vårat nya fina hus. Bokmärk permalänken.

Kommentera

