Back on track och bebisprat

God morgon!

Haft en liten bloggpaus i några dagar nu eftersom en väninna och hennes barn har varit här och hälsat på vilket var väldigt trevligt med taco, godis, bad och skitsnack… sedan har maken varit ledig så då har jag tillbringat tid med honom vilket också var väldigt trevligt med mycket mys, film och bara va 🙂

Magen växer och växer, nu börjar det bli varmt och tungt..

– Ska jag knyta skorna får jag ta andningspauser för att inte kvävas, för man kan ju inte andas och knyta skorna samtidigt.

– Att sitta i bilen eller sitta ordentligt i t ex soffan är riktigt jobbigt och obehagligt för revbenen som mosas.

– Skulle behöva klippa tånaglarna men jag når INTE ner!!

– Om jag ska nysa så får jag knipa samtidigt, annars kissar jag på mig och det vill jag ju inte.

– Jag har blivit sockerberoende och är sötsugen HELA tiden!!

Men det är så värt det för jag älskar varje rörelse jag känner från lillen där inne och längtar tills dessa två månader är över ♥

 

Det här inlägget postades i små fina stunder. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Back on track och bebisprat

  1. Haha, jag minns hur det var att inte kunna nå tånaglarna!

    Hoppas att du får en fin lördag! 🙂

  2. betterpink skriver:

    Haha känner igen mig i allt!! Hannes får klippa mina tånaglar! 😉

Kommentera

