Vad gör han egentligen ?

Gooood morgon 😀

Har ni sovit gott ?
Bebisen väckte mig vid kvart i åtta med sina underbara sparkar.
Men sen så lixom nästan vibrerar hela magen, känns jätteknäppt 🙂
Vad är det som händer inuti magen då?
Jag har försökt att luska ut vad det kan vara men inte kommit med något rimligt svar…
så snälla hjälp mig om du kan.

Nu ska jag göra lite mysfrukost till familjen innan dem väcks av mor i huset, mohahaha!

Det här inlägget postades i Min vardag, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vad gör han egentligen ?

  1. Malin skriver:

    Förmodligen är det bebisen som hickar. Det är coolt! Min mage vibrerar också lite då och då och det är fantastiskt att tänka att det faktiskt är en riktig människa därinne. Mysko men fint.

Kommentera

