Hur kan man vara såhär liten?

20120727-120516.jpg

Vi bara väntar och längtar efter dig nu, våran älskade skatt!

Det här inlägget postades i Mina funderingar och frågor, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hur kan man vara såhär liten?

  1. Klycka skriver:

    Varsågod 🙂

    Alla har ju såklart olika behov i just sin familj men jag personligen hade blivit glad om jag hittat något liknande under graviditeten då jag upplevde en ganska stor köphysteri och att bli mamma första gången hade jag ju ingen aning om vad det innebar…

    När är det dags? 🙂

    PS.
    Och ja – helt sjukt overkligt att det faktiskt får plats en liten människa i den där bodyn sen! ❤

    • Smulan skriver:

      Jo men det uppskattas jättemycket, kommer nog göra en sån lista jag med sen.
      För man ska ju ha allt bara för att liksom, tror inte att vår spjälsäng kommer användas mycket heller t ex.

      Han är beräknad den 18 Oktober så det börjar närma sig nu 🙂
      När kom eran prins?

Kommentera

