Korv fetisch ?!

Kan man ha korvcravings eller har jag fått en korv fetisch eller vad är det frågan om egentligen? 🙂
Har ätit korv av olika slag i tre dagar i rad nu, korv med bröd slår ju allt
yammii !

Tur att Mia och Magnus bjöd mig på pannkakslunch idag så jag får lite variation iallafall, haha !

Ett hett tips från mig:
åt pannkaka m vaniljglass och chokladsås på, suupergott

Så långt från LCHF som man kan komma… I know!

tjao

Ps är man gravid så finns det bara mat i hjärnan 24/7 😉

Det här inlägget postades i Min vardag, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

