Varför är NI sura nu då?!

Hur många dagar i rad har det regnat nu egentligen ?!
Snacka om att vädergudarna inte är muntra, detta är ej okej !!

Men idag har det inte gjort så mycket faktiskt, snarare tvärtom för maken har varit hemma hela dagen och vi har myst i soffan hela dagen lång 🙂
Sedan åkte han till jobbet för någon timme sedan och jag har börjat måla om våran skänk som var i ek men snart (kanske?) är vit

Bebiskillen har gjort sig påmind idag med en massa sparkar och rörelser och det är så jäkla häftigt och fascinerande varje gång ♥
Men något som är mindre roligt är denna jobbiga foglossning som har gjort sig mer och mer påmind idag, fast jag knappt gjort något ?!
By the way så går vi in i vecka 27 och alltså tredje trimestern idag !!

Kram !

Det här inlägget postades i Mina funderingar och frågor, Mitt projekt och jag, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

