Tingelinge tåget går…

Strax anländer jag till Sthlm och Miss. A och lillprinsen plockar upp mig på centralen, hoppas jag 😉

Bjuder på lite bilder från tågresan..

20120712-204047.jpg

20120712-204039.jpg

20120712-204110.jpg

Förresten så hatar jag rökare som tänder cigg i busskuren
(speciellt när någon annan är där som tex JAG) bläää!
Skönt, nu har jag fått ur mig det också 🙂

tjingeling

Det här inlägget postades i Tråkigheter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tingelinge tåget går…

  1. Tack fina du 🙂
    Jo, nu börjar jag må bättre. endast tröttheten och halsbränna kvar.
    hur mår du själv?
    Kram

Kommentera

