Mitt lilla projekt och jag

Jag har skrivit innan om att jag har ett litet projekt i källaren som jag pysslat med, remember?

Här kommer bilder på det lilla projektet 🙂 

Inte så avancerat men visst är den fin?
Tänkte köpa en rund grå(?) matta och lägga nedanför och en pläd till, kanske skriva dit en fin text.. eller vad tycker du?

Ska även måla om spjälsängen till lillen♥ och ett skåp, troligtvis nästa vecka, självfallet ska jag publicera bilder
(får EJ glömmas!) 😉

Det här inlägget postades i Mitt projekt och jag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mitt lilla projekt och jag

  1. betterpink skriver:

    Åh supersnyggt ju! Är det loppisfynd?

Kommentera

