Planering på hög nivå !

Nu har jag börjat skriva på min lista till Ullareds resan, gäller att börja i tid…?
Ska inte dit förrän den 26/7 men lika bra att vara förberedd, hehe
(förresten tror du att jag kommer bli ensam?)

20120709-104054.jpg

Nä nu ska jag ner i källarn en stund och fullfölja mitt projekt…

Tjing!

Det här inlägget postades i Min vardag, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Planering på hög nivå !

  1. traderare skriver:

    Hej fina! kika gärna in min blogg och fynda massor, tror inte du kommer ångra dig;) ha en bra dag!

  2. Fröken Josefine skriver:

    Jag skriver också lista varje gång innan jag åker till Ullared 😀
    Men känns ändå som man alltid missar något och köper massa andra saker, haha!

Kommentera

