Vad är det för granne vi har ?

Hej!

Jag bara måste dela med mig om vad som hände nyss…
Jag sitter ensam hemma och det ringer på dörren, jag antar att det är granntanten
(som är typ 80) och orkar inte vara social och trevlig, som man känner sig ibland, så jag sitter kvar i soffan och hoppas på att hon går.

Rätt och riktigt så var det ju hon för när jag sen vänder mig om i soffan så ser jag att hon står på vår altan!!!

Gör man så?
Hon har alltså gått runt huset och in på vår altan som är på baksidan så hon har inte bara gått förbi liksom….
Hon såg inte mig så jag la mig ner och gömde mig bakom soffan.

Tur att det inte är sen kväll iaf och jag som tänkte gå ner i källaren/garaget och måla kökssoffan, njae  väntar nog med det tills imorgon, haha.

Det här inlägget postades i Mina funderingar och frågor, Vårat nya fina hus. Bokmärk permalänken.

Kommentera

