En Make-Over?

Jag har nu bokat tid för nagelförlängning (gelé) samt en frisör tid, hehe det går bra nu? 😉

Det var alldeles för länge sen jag klippte mig och är så rädd för att bli besviken!
Men nu har jag hittat en frisör som jag tror är bra (fått många bra recensioner iaf).
Men snälla kom med Din åsikt 🙂
Ska jag, ska jag inte ?

Tänkte först som Gwynetth Paltrow men jag har lite längre lugg så kommer nog bli som Nicole Richie..?
Jag har rundare ansiktsform och är rätt mullig (speciellt nu när jag är gravid!)

Tacksam för ditt svar!

Kram !

Det här inlägget postades i Mina funderingar och frågor, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En Make-Over?

  1. sofie skriver:

    tycker att båda frillorna är väldigt snygga. Fast jag gillar mer Gwyneths frisyr. Nagelförlängning skulle jag med vilja ha. Kanske ska slå till på det när jag får lön. Gjorde förra året men då filade de sönder min riktiga nagel så dit går jag inte igen.

Kommentera

