Bildbevis ?

Nu håller det mesta på att komma på sin plats här hemma men jag kom på att jag har skrivit om nya huset många gånger här på bloggen men inte visat bilder så här kommer lite bilder men kan förvarna om att det inte är färdigt 🙂
Är en del småfix kvar…

Det är ett två våningshus med stora öppna ytor och mycket ljusinsläpp.
Huset ligger i ett mysigt villaområde med gångavstånd till ica, vårdcentral, skola, förskola m.m.
Så nu är jag inte strandsatt mitt i skogen (hur man nu kan vara strandsatt mitt i en skog??) när maken jobbar 😀

Det här inlägget postades i små fina stunder, Vårat nya fina hus. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bildbevis ?

  1. betterpink skriver:

    Oh det ser jättemysigt ut! Hur många kvm var huset på?
    Kram!

Kommentera

