Första dagen…

Phuuu…. Det tar på krafterna att flytta.
Varför glömmer man det varje gång?

Ischiasen har gjort sig påmind mellan varven också, speciellt igår kväll.
Då var det aj!

Men vad bra det känns med nya huset och redan nu är nästan allt på plats!!
Har världens bästa killar som kämpat på bra 🙂

Här kommer en bild från första frukosten på verandan….

20120630-202428.jpg

Vår lilla hane tyckte INTE om flyttstöket och lyckades bryta sig ut igår 😦
Vi var i huset idag och tittade efter honom men han kom inte,
vi ska åka tillbaka en sväng ikväll för att se om vi kan ropa in honom då,
snälla, håll tummarna för oss !

Det här inlägget postades i Min vardag, små fina stunder, Vårat nya fina hus. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Första dagen…

  1. cattan63 skriver:

    Hoppas kissemissen kommer tillrätta idag. Och visst har du duktiga killar men de har en duktig Vanemänniska i dig som grejar och fixar och som har massor med omtanke. Nu är det dags för mig att börja med lchf, mina stackars tre mackor imorse var rätt bra bröd så nu börjar jag på allvar. Jag ska ge det en chans. Om jag inte gått ner i vikt till den 1 augusti, ja då ger jag metoden på båten.
    Far vet om det och har inte sagt emot mig – men jag missstänker att jag inte får med mig restan men det ska nog gå ändå.
    Vi hörs kram från
    Mig

    • Smulan skriver:

      Tack ❤
      Vad roligt, det tycker jag att du ska göra och jag lovar dig att du kommer gå ner i vikt! 🙂
      Jag finns här om du vill prata lchf med någon!
      Kramar

Kommentera

