Mer död än levande ?

Fy sjutton för att vara såhär trött… jag är helt D-Ö-D !!
Varför då ??
Antagligen efter nattens bravader + att det är sista veckan innan semestern….?
Tanken slog mig nu att jag kanske börjar få järnbrist också ?
Men BM sa sist att proverna såg bra ut och att jag inte behöver få i mig extra järn, än…

Nu ligger jag i soffan med laptopen och katten i knät och kollar runt på nätet medan jag samlar kraft till att gå och färga håret (japp, kan vara riiiktigt mödosamt ibland)  🙂

 

 

Det här inlägget postades i Min vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mer död än levande ?

  1. Lina skriver:

    Åh galet!! Stackare!
    Själv har jag kraftig järnbrist för min mens är konstig, så jag blir alltid helt snurrig för jag saknar så mycket järn :S Hatar det..

Kommentera

