En sådan total lycka !

Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad, aa nästan så det känns kriminellt faktiskt!
Jag har en underbar man som förstår mig och alltid finns vid min sida, vi väntar vårat första gemensamma barn efter en lång väntan och längtan…
Jag har jobb, tak över huvudet och mat på mitt bord.
Tänk alla stackars människor som varken har hus eller hem? som inte får mat för dagen m.m.? Nä somsagt jag känner mig så LYCKLIG !!

Jag idag 23 + 5 🙂

Dagens mening
Uppskatta det du har innan det är försent 

Det här inlägget postades i små fina stunder och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

