Den som väntar på något gott…

Den här veckan kommer att vara lång och gå väldigt långsamt tror jag,
Varför känns veckan före semestern såå mycket längre än andra veckor tro ?!

 

Jag är förresten heltaggad till vårt nya LCHFliv !
(har fått med maken på detta denna gången)
Så igår blev det storrensning i köket och kastade allt skit som vi haft i kyl och skafferi,
det var en befrielse, ska ni veta! 🙂
Nu har vi fyllt på med ny, fräsch och riktig mat!
Får se vad bonus-sonen säger när han kommer hem på torsdag bara, hehe…

Hur har ni haft det i regnvädret idag ?

Det här inlägget postades i LCHF, Min vardag, Mina funderingar och frågor och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Den som väntar på något gott…

  1. Varför inte vara med och tävla om ett snyggt läder armband med valfri text/budskap?
    http://quiethell.myshowroom.se/tavla-om-love-armband-fran-xenobia-design/
    Kramisar Carro

  2. Josefin Ärlevik skriver:

    Hej, fin blogg! 🙂 Hur är läget?

  3. betterpink skriver:

    Ja den där väntan är bra jobbig. Men snart får du med semester! Och kanske lite bättre väder med?

    Hur många veckor skulle du ha?

    Kram!

    • Smulan skriver:

      Ja, som jag längtar och hoppas på bättre väder! =)
      Jag har fem veckors semester, sedan jobba 75% en månad och sedan mammaledig =)
      Hur många veckor har du?
      Kramar!

Kommentera

