Lovely Life.

Här kommer lite bilder från myskvällen ♥
jaja det är matbilder igen… I know!
märker att det blivit mycket fokus på mat nu på bloggen (skärpning!)
men vet du vad?
Det är mest fokus på mat i mitt verkliga liv också känns det som… hihi!

   Lite förberedelser

Och slutresultatet blev grillad entricote, Makens extremt goda tomatsallad med feta, vattenmelon och jordgubbar… så somrigt gott!

Vi har precis kollat på filmen Simon och ekarna och den var klart sevärd
och väcker många känslor.

 

Och nu då?! Jo nu blir det tack och godnatt 🙂

 

 

Det här inlägget postades i små fina stunder. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Lovely Life.

  1. betterpink skriver:

    För min del får du gääärna blogga om mat. Det är i fokus för mig med kan jag lova. Kan de ha något med graviditeten tror du?!
    Ser super gott och fräsch ut. Salladen ser verkligen god ut. Dåligt att jag är allergisk på färska tomater. Varma funkar dock!

    Visst är den filmen fin! Såg den på bio. Älskade den!

    • Små tassande steg skriver:

      Haha aa jag tror att graviditeten kan ha med det att göra? 🙂
      Stackare som är allergisk mot färska tomater, det som är så gott!
      Aa filmen var riktigt bra.
      Kram

  2. cattan63 skriver:

    Jag har läst boken och den var helt suverän! Jag vet att den var en av din farmors senaste favoritböcker innan hon dog. Hon läste den flera gånger. Då måste vi se filmen tillsammans nån gång.

Kommentera

