Underbara kväll :)

Jag och maken har haft en riktig myskväll och firat att han inte jobbar natt inatt och att vi haft så fin fint väder så vi har grillat hemmagjorda hamburgare och ätit en god glasstårta till efterrätt, mmm…. Så gott det var!

20120620-202554.jpg

20120620-202642.jpg

20120620-202701.jpg

Hihi, inte konstigt att man gått upp nio kilo under graviditeten redan?! 🙂

Det här inlägget postades i små fina stunder. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Underbara kväll :)

  1. betterpink skriver:

    Nu har jag vaknat till igen i min lilla dvala….
    Vet ni vilket datum det blir nu, mer exakt? Hehe.

    Ja klart vi kan byta länkar. Lägger till dig nu! 🙂
    Hoppas du har haft en skön dag!

    Kram

    • Små tassande steg skriver:

      Hihi härligt…
      Det blir den 18 oktober 🙂
      Hur mår du?

      • betterpink skriver:

        Najs! Såå spännande…

        Jodå nu så mår jag bra, börjar min semester! Lyxen med att sluta 13.15 idag också. Wohooo!

        Hur är det själv? 🙂

      • Små tassande steg skriver:

        Ååh Grattis till en välförtjänt semester ! =)
        Hoppas att du njuter och tar det lugnt eller har ni några midsommarplaner?
        Jag mår bara bra, sitter och bloggar medan maken lagar godmiddag 😉
        Skönt det är med lite långhelg sedan har jag bara nästa vecka kvar att jobba innan 5 veckors semester, göött !! =D

        Kramar

  2. betterpink skriver:

    Tack!
    Just nu njuter jag bara. Karln är i väg och repar så har lite egen skön tid.
    Vet du vad, jag hade missat att det var midsommar. Kom på det förra helgen så vi bjöd in oss själva till mina föräldrar. Så blir lite knytkalas!
    Har ni några planer?

    Vad skönt det lät! Vad ska ni äta för gott?

    Åhh snart så då! Men ni kanske har som oss. Ganska lite barn från och med nästa vecka när många går på semester? 🙂 Tycker det är så härligt på sommaren när man har andra möjligheter när det är färre barn. Utflykter och sånt. 🙂

    Kramar!!

    • Små tassande steg skriver:

      Ok, skönt med egentid =)
      Vi har inga planer alls, vi bor långt ifrån släkt och vänner sen känner jag inte att midsommar är så viktig, kommer att bli större för mig när jag har egna barn tror jag 🙂
      Så blir bara att ta det lugnt och maken jobbar natt (men är hemma på dagarna) Men just det vi ska ju flytta nästa helg, haha…. vi ska ju packa i helgen =)
      Vad mysigt med knytkalas!
      Aa vi har färre barn nästa vecka så blir ju lite annat då… haft färre barn idag med så varit ute i solen hela dagen 🙂
      Vi har ätit grillat entrecote, en gudomlig tomatsallad som maken gör med fetaost, vattenmelon och jordgubbar, såå gott!! =)

      Kramar!

Kommentera

