Vila i frid lilla lilla flicka

Jag  vill skänka en tanke till familjen i Göteborg som förlorade sin dotter i drunkningsolyckan idag, jag känner för er!
Hon var bara 5 – 6 år, som barnen på min förskola…
livet har ju knappt ens börjat då! 😦

Jag hoppas att jag aldrig, aldrig behöver få vara med om sådant hemskt och otäckt, önskar att ingen skulle behöva gå igenom sitt eget barns död.
Hur kommer man igenom någonting sådant egentligen?!
Usch, jag vill nog inte ens tänka på det men tankarna finns där iallafall..
Jag är nog än mer känslig och orolig nu när jag väntar barn och funderar över mitt föräldraskap mm.

 

Jag ska göra allt i min makt för att inget ont ska hända dig min underbara skatt! 

 

 

Det här inlägget postades i Tråkigheter och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vila i frid lilla lilla flicka

  1. sofie skriver:

    nej men usch så hemskt 😦
    vi hade en drunkningsolycka, här där jag bor, förra våren. 1,5 år gammal pojke. mamman skulle in och hämta en mössa till honom. när hon kommer ut igen var pojken borta. han hade lyckats få upp grinden och gått in i grannens trädgård. drunknade i deras damm.. 😥 allt gick på två röda sekunder. helt fruktansvärt. hela vår by var helt knäckta efter denna händelsen.. 😦
    håller såå hårt om min lilla tös! kommer inte låta henne vara själv en sekund när vi är ute och hon börjat gå..

Kommentera

