Vatten, vatten det är bara vatten…

 

Jaha, jag hann precis innanför dörren innan regnet kom, tur det!

Vilken dag jag haft då…
först jobb till 13.45 sedan promenad in till stan och träffa maken.. sedan till arbetsförmedlingen, köpt sallad, ätit sallad med maken på stan och slutligen till Barnmorskan.

Alla värdena såg bra ut och jag har gått upp 9 Kg sedan hälsosamtalen
(alltså precis i början av graviditeten)
Skulle man inte gå upp 7 – 9 Kg under HELA graviditeten ?!
Ja, vem vet jag kanske inte går upp nå mer? Men den är ju inte trolig!!!
Vi fick iaf höra bebisens hjärtljud och det var ju hur coolt som helst, häftigare än ultraljudet tycker jag !! 🙂

Nu längtar jag ännu mer tills min lilla korv kommer i min famn och allt känns lite mer
verkligt nu ♥

 

Nu blir det nog lite te och knäckemacka för frun, jag är gräsänka inatt igen, men med sällskap av två goa kissar så kan man inte klaga! 😀

 

 

Det här inlägget postades i Min vardag, små fina stunder och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vatten, vatten det är bara vatten…

  1. sofie skriver:

    Ja varför ska det regna precis hela tiden. Vi har tack och lov haft upphåll idag men knappt någon sol men det gör inget. Går inte hjärtljudet väldigt fort på en bebis? har fått för mig det och jag förstår att det var en häftig känsla.

    • Små tassande steg skriver:

      Det konstiga är att vi har haft det rätt varmt idag till och från så att man tom kunnat gå utan jacka men sen helt plötsligt började det spöregna och nu åska och regna… svenska sommaren var det va? 🙂
      Aa hjärtljuden gick jättefort, 137 slag i minuten =)

Kommentera

