Kärlek och Lycka !

Nu är min andra hälft äntligen hemma och jag känner mig hel igen!

Vi har precis ätit en god middag och han kollar på film medan jag bloggar, ja nu är det som vanligt här hemma 🙂

 

 

 

Kycklinggryta med parmaskinka, serverad med ris, supergott !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imorgon ska vi träffa barnmorskan igen, jag längtar!
Tänk att man längtar tills att få höra hur mycket man gått upp i vikt, mäta magen och lämna urin och blodprov….
Det är väl bara när man väntar barn? Iallafall i mitt fall 🙂

 

Det här inlägget postades i Min vardag. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kärlek och Lycka !

  1. betterpink skriver:

    Åh vad härligt det låter. Min karl har istället lämnat mig nu. Dock bara ett par timmar medan han repar med sitt band. Lycka till i morgon. Och jag håller med dig, man längtar efter kontrollerna. Konstigt nog!

    Kram!

    • Små tassande steg skriver:

      Haha aa visst är det konstig?
      njut lite av egentiden så kommer han hem snart =)
      Ska vi länka till varandra på bloggen?

  2. sofie skriver:

    Hoppas att kontrollen går bra i morgon och vad härligt att mannen nu är hemma igen.

Kommentera

