Stackars den som liten är…

Nu är bonussonen hos sin mamma i några veckor, tänk att han slutat nian nu och snart går på gymnasiet!
Jag ligger i soffan med katterna, som sover gott..
Själv har jag halsbränna utan dess like 😦

Vad gör du ikväll?

Det är fredag och det enda som finns på dumburken är fotboll, fotboll och återigen fotboll… tråååk!
Kanske ska jag ta och finna ro och läsa boken jag fick av jobbet: En shopaholic i väntans tider, har du läst den?
Dem sa att den var jäättebra !

 

 

 

Det här inlägget postades i Min vardag, små fina stunder. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Stackars den som liten är…

  1. Heidi skriver:

    Ja det är ett bra datum men tror bebisen bestämmer sig för o komma tidigare då sonen kom 4 dagar tidigare eller jag hoppas att den lill* vill komma lite tidigare :))

  2. cattan63 skriver:

    Det är bra att ha roligt. Om du visste hur mycket roliga böcker som finns! Jag gillar Cecilia hagen, Martina Haag, läs t-ex ”ur ett välingfläckat liv” av Cecilia Hagen. Den speglar en annan tid, nämligen hennes tid med småbarn men för 40 år sen. Mycket är sig likt tror jag. Sen finns bokserien som hetr Fnitter. Vet inte vem som skrivit den men det är kvinnor som berättar om sått och stort.

Kommentera

