Ledig dag = sovmorgon?

Haha nej ni, här vaknar jag 0700 för sista gången BARA för att jag vet att jag får sova lite längre på min lediga dag.. men jag är inte bitter utan njuter av en lugn långfrukost framför Nyhetsmorgon och datorn (nörd?)

Jag ska passa på att ringa alla viktiga samtal som man aldrig hinner när man jobbar heltid, b.la till Agria och säga att vi har sålt Greta 😦

Våran älskade Greta som alltid kommer finnas i våra hjärtan

Ska också läsa på om försäkringskassan och föräldrarpenning, det är ju rena rappa kaljan, eller är det bara jag som är trög ?!

Kl 10.30 Kommer bonussonens mamma och hämtar mig så ska vi åka på bonussonens skolavslutning, sedan fika på stan 🙂

Det här inlägget postades i Min vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ledig dag = sovmorgon?

  1. svar :
    tack, och grattis själv! :DDDD
    jag mådde illa och så i början, men det har försvunnit nu. dock har jag antagligen fått foglossning, har haft det i ca fem dagar nu, så jag har himla ont i ryggen. annars har jag nog en hyfsad graviditet. själv?
    när kommer din bebis? (:

    • Små tassande steg skriver:

      Jag är beräknad 18 Oktober har dem sagt, men varit flera olika datum så får se, nån gång i oktober iaf 🙂
      Vilket Bf datum har du?
      Jag mår faktiskt oförskämt bra nu… känner en del sparkar och så, häftigt det är! =)
      Usch för foglossning, det hoppas jag att jag blir utan!

Kommentera

