Njuter av lugnet som lagt sig som ett täcke.

Nu har jag skickat maken till jobbet, så han ser jag inte förrän imorgon eftermiddag nån gång, bonussonen har kilat upp på sitt rum och katterna toksover i soffan.
Jag njuter av tystnaden och lugnet som har lagt sig i huset medan jag knapprar på datorn… Känner att jag börjar uppskatta dessa stunder mer och mer nu, men inget går upp mot när maken är hemma såklart ♥

Så gott det ser ut… 

 

Egentligen så borde jag packa lite men njae jag tror jag skjuter upp det tills imorgon..?
Jag har märkt att jag har blivit lite slappare sen jag blev gravid och lillen märker av sig mer… dem säger ju att man ska vila och ta det lugnt, hihi!

 

 

 

Jag hoppas att du haft en bra dag och att du kan somna med en positiv bild av dagen som varit !  

Det här inlägget postades i Min vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

