Bland bebiskläder och flyttlådor

Nu är det inte långt kvar…
Den 30/6 är det ÄNTLIGEN dags för oss att flytta ut från detta ruckel-puckel hus och in i ett nyrenoverat 50-talshus i civilisationen, som jag längtar!! 🙂

Idag har vi varit där med några flyttkartonger m.m. så vi börjar sakta men säkert att nå vårat mål… jag ville inte åka därifrån utan bara boa in mig direkt, men men den som väntar på något gott….

Bebisklädsshopping

Tänk, att man kan vara så liten?

Giraffen ville också vara med på bild..

Det här inlägget postades i Min vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bland bebiskläder och flyttlådor

  1. LyckligaLotta skriver:

    Jättesöt tröja :)!

  2. samantha skriver:

    är det kanske en liten pojke? ja tycker din blogg är jätte gullig och själv är jag ju helt såld på bäbisar barn, ja allt de där, ja lägger till dig på bloglovin, hade varit kul om du hade gjort det om du tycker min blogg är ngt ? kram

Kommentera

