Livets små goda….

Vilken skön start på lördagen det har varit, förutom att hankatten väckte mig vid halv sju och ville
ut, ut, ut.
Eller vill han bara att vi ska vänja oss för den stundande tiden med bebisen tro?!
Jaja, jag släppte ut kissekatten för att sedan lägga mig i sängen en stund till.. och jag somnade om!
Vaknade klockan 10.17 – jag som brukar vara så morgonpigg! 🙂

Ikväll ska jag till en väninna på en liten tjejkväll, ska bli skönt att få skvallra av sig lite och sedan ville hon fota bebismagen också,vilket jag inte tackar nej till!
Så blir nog någon bild på magen på bloggen snart… ikväll eller imorgon kanske?

 

Vad har du för väder idag? 

 

Här skiner solen, jag och maken har nyss ätit grillat kött, champinjoner och hemmagjord sås, mums!

 

 

Notering | Det här inlägget postades i Min vardag och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Livets små goda….

  1. Caroline A skriver:

    Sv: Precis, gratis är gott! 😉
    Trevlig helg!

Kommentera

